Sportu ke zdraví a trvalé invaliditě

Sportu ke zdraví a trvalé invaliditě

Já a sport. Dva nesmiřitelné tábory, které se navzájem naprosto vylučují. Nikdy jsem nebyla sportovně založená. Myšlenka jakéhokoliv běhu mě děsí, z jízdy na kole mě bolí celá zadnice a na bruslích jsem si několikrát pěkně nabila. Naštěstí jsem odmalička postavou spíše atletický typ, takže i přesto, že si jídlo nikterak neodpírám, ba naopak, tak ručička váhy ukazuje už tři roky stále stejné číslo. Ano, patřím mezi ty šťastné lidi, co mohou jíst co chtějí a nepřiberou. 

Nicméně je to rok zpět, co jsem se rozhodla se svojí postavou něco dělat. Právě proto, že jsem odmalička dost hubená, tak jsem si nepřipadala dost žensky. Líbí se mi postava přesýpacích hodin typu Kim Kardashian nebo Jennifer Lopez. Jenže jak toho docílit, aniž bych se musela trápit hodiny a hodiny v posilovně nebo jít pod „kudlu“? Dala jsem si jasný cíl – cvičit alespoň třikrát týdně po dobu minimálně jedné hodiny. Cvičím především posilující cviky na hýžďové svaly a nově jsem přidala i cviky na břicho. A světe div se, opravdu se mi začalo dařit. Zadek mi vyrostl o jednu velikost a na břiše se mi začínají pomalu rýsovat „buchty“. Podle mě není důležité se zničit každý den v posilovně, ale prostě věnovat cvičení alespoň tu hodinu 3 krát týdně, aby se člověk hýbal. Avšak v dnešní době je času pramálo, ale nároků na to, jak má člověk vypadat přehršle. Vidíte to na každém rohu. Jedete v metru po schodech dolů a všude se na vás na plakátech usmívají dobře vypadající lidé, kteří vás lákají do fitness centra, to ani nemluvím o nejrůznějších magazínech pro ženy, kde jsou zaručené tipy na „Top 10 cviků k dokonalé“ postavě v každém čísle. Je mi jasné, že já nikdy nebudu „fitness girl“, protože mám práci, přítele a kamarády a opravdu nechci v posilovně trávit mládí. Nicméně jsem si vzala z každého to svoje, cvičím to, co mě baví a tak by to mělo být. 

A jaké že dělám cviky? Klasiku – sedy, lehy, dřepy. Rozhodla jsem se také zapojit do činnosti ruce, abych necvičila pouze se svojí vlastní vahou a koupila jsem si činky. Od věci není ani rychlá chůze na běžícím páse, na který chodím domů ke kamarádce. Alelujah! Ještě, že jí mám. Dám si hezky 10 km a ještě si u toho hezky podrbeme.

No nevím jak vy, ale já si jdu odcvičit svojí hodinku a s nohama nahoru a sklenkou vína v ruce si jdu přečíst další zaručený tipy, jak mít dokonalou postavu.

Lucie z týmu Zboží-pro.cz

Leave a reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *